فیلم‌های کمدی «عینک قرمز» و «تگزاس۳» در نوبت اکران «امیر جدیدی» نقش منصور بهرامی را بازی می‌کند ویژه‌برنامه‌های رادیو به مناسبت روز معلم + زمان پخش رقص قلم در دستان شعله | یادی از اسماعیل آشتیانی، شاعر، نقاش و ادیب معاصر «نصرالله شیرین‌آبادی» نوازنده پیشکسوت ویولن درگذشت + علت فوت نگاهی به فیلم سینمایی «مست‌عشق» | تکه‌پاره‌های یک روایت فیلم «رابطه» با بازی زنده یاد «خسرو شکیبایی» + زمان پخش آهنگ «قلب من قلب یه عاشق» دیان را بشنوید + لینک دانلود و متن ترانه پیوند تجربه و هنر در عرصه دانشگاه | گزارشی از کارگاه‌های رویداد «هفته هنر» در مشهد گفتگو با امیرحسین رضازاده، بازیگر مشهدی فیلم «بی بدن» | بازی در آثار جدی را بیشتر دوست دارم لورل و هاردی به تلویزیون می‌آیند + زمان پخش عضو شورای شهر مشهد مقدس: برگزاری جشنواره «حکیم توس» جزو اولویت‌های ماست ما را مباد از دل طوفان گریختن | واکنش شاعران و اهالی ادب به سروده رهبر معظم انقلاب صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ فروش ۷۰۰ میلیون دلاری «تلماسه ۲» در گیشه جهانی شکایت خواننده تیتراژ سریال «نون خ» از سعید آقاخانی آلبوم «تن‌ها و صحرا» منتشر شد داوران جشنواره کن معرفی شدند
سرخط خبرها

ویدئو | صحبت‌های تاثیرگذار علیرضا نبی، خیر و کارآفرین مشهدی، در برنامه محفل | بهترین برندها را می‌پوشیدم ولی حالم خوب نبود

  • کد خبر: ۲۱۹۴۶۹
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
  • ۶
ویدئو | صحبت‌های تاثیرگذار علیرضا نبی، خیر و کارآفرین مشهدی، در برنامه محفل | بهترین برندها را می‌پوشیدم ولی حالم خوب نبود
علیرضا نبی، خیر و کارآفرین مشهدی، در برنامه "محفل"، درباره اینکه امام رضا (ع) چطور مسیر زندگی‌اش را تغییر داده صحبت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا نبی، خیّر و کارآفرین مشهدی در برنامه محفل گفت: بهترین برندها رو می‌پوشیدم، بهترین ماشین رو داشتم؛ مال داشتم ولی حال نداشتم!

اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 2476

علیرضا نبی، کارآفرین مشهدی، کیست؟

علیرضا نبی، کارآفرین اجتماعی در سال ۱۳۴۷ در مشهد به دنیا آمده است. وی کارخانه‌های متعددی را تاسیس کرده که شرط استخدام کارگران در آن‌ها، داشتن سوء پیشینه است. وی در ۱۷ سالگی نخستین کارگاه تولیدی خود را که چاپ روی پارچه است، راه می اندازد. این کارگاه نخستین کارگاه چاپ پارچه در مشهد بود. علیرضا نبی تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع فوق لیسانس و دکترا در رشته اقتصاد با گرایش منابع انسانی به پایان رسانید و پس از آن به صورت مشاور در کمپ‌های مخصوص زندانیان به آن‌ها مشاوره می‌دهد.

گروه کارخانجات زیتون آرشیا با شعار “اینجا شرط استخدام سوءپیشینه است” زیر مجموعه بنیاد خیریه دکتر نبی است و با هدف حمایت از اشتغالزایی افراد آسیب دیده؛ معتادین بهبودیافته، زندانیان آزاد شده جرائم عمد و غیرعمد‌ و زنان سرپرست خانوار در جوار امام مهربانی‌ها تاسیس شد و با عنوان سفیر سلامت اجتماعی، در قالب سه مجموعه تولیدی و با ظرفیت دریافت سالانه بالغ بر ۱۰۰۰تن زیتون و ۳۰۰ تن روغن زیتون مشغول به فعالیت می‌باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
0
2
پرچمت همیشه بالاس
امیر اکبر زاده
United States of America
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
1
1
بحدی در صحبت‌ های ایشون تناقض بود که با اینکه قبلا دنبال میکردم ولی از این به بعد توجه چندان نخواهم کرد مثلا بحث دستفروشی ایشون اصلا همخوانی با لوس بار اومدنشون نداره احساس میکنم فیلم فهرست شیندلر رو زیاد دیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
از پرچمت مشخصه از کجایی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
0
1
امان از این تقطیع. هر سایتی یه تیکه صحبت دوازده فروردین ۱۴۰۳ ایشون رو گذاشته و اصلا مفید نیست اینجوری و حتی باعث سوء برداشت و عدم درک منظور ایشون میشه. بعد از این صحبت‌ها گفت که در اوج تحیر و سرگردانی چه جوری امام رضا راه رو نشونش داد .
حتی یه سایت پیدا نکردم همه نیم ساعت صحبت ایشون رو یکجا گذاشته باشه و با این تقطیع ها ایشون یه آدم هیجانی بنظر میرسه که شعار میده .
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
0
1
تموم شد؟
خیلی تاثیر گذار بود.
محدثه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
0
1
کمکم کن تروخدا تو ب یاد خاطرات بچگیت کمکم کن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->